3 Şubat 2009 Salı

YENİ MİMİM





Gülhan ablam tarafından yollanan mimi cevaplıyorum...Mim kitap ile ilgili...En yakınımızda bulunan kitabı alıyoruz...161.Safayı açıyoruz...5.cümleyi okuyoruz..Ve blogda paylaşıyoruz...


KİTABIN ADI VE YAZARI => DOKTOR MEHMET ÖZ (SİZ GENÇ KALIN)


Yavaş yavaş derin bir soluk alın bunu yaparken yerde yatıyor olmanız önemlidir,çünkü ayağa kalkarsanız abartılı bir göğüs genişlemesiyle yalancı bir derin soluk alma ihtimaliniz yüksektir,göğsünüzü doğal biçimde dolduramazsınız...


Şimdi benim 5 kişiyi mimlemem gerekiyormuş..Annemin arkadaşları arasından seçiyorum.Cevaplarsanız sevinirim...







5 yorum:

pelince dedi ki...

Çağkan blog için öncelikle hayırlı olsun..
Mim'e en kısa zamanda cevap yazıcam..
Sevgiler...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Merhaba Cagkan :))

Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin :) Bu arada benim 23 tane mim birikti :)) Hemen yazamazsam bana kizma olur mu :)) Annenin ellerinden opuyorum sana da kocaman sevgi ve selamlarimi gonderiyorum :)) Tanistigimiza cok sevindim :))

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM ÇAĞKANCIM,AMA BEN BU MİMİ DAHA ÖNCE YAPMIŞTIM , DÜŞÜNDÜĞÜN İÇİN SANA TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.

Unknown dedi ki...

Eee insan bu kadar yakışıklı olunca, formunu kaydetmemek için hemen arayışlara başlıyor demekki. Bende Siz Diyettesiniz kitabını okuyordum. Güzel bilgiler var içinde...

Unknown dedi ki...

Canım oğlum dostlarının günden güne artması dileğiyle öptüm...