18 Ocak 2009 Pazar

BİRAZ NOSTALJİ BİRAZ MUTLULUK KATALIM

Merhabalar..Bugün biraz nostalji yapmak istedim.Kimimizin hayatında çok öenmli yer tutan sanatçılar olacak bu başlık altında,kimimizin ise işte örnek bir insan dediği duayenler.Fazla söze görek yok..Sizi resimlerle ve kendi cümlelerimle bir zaman yolculuğuna çıkartıyorum..Hazırmısınız?BUYRUN!!!!

Evet..Münir özkul..Unutulmaz filmleriyle,örnek kişiliğiyle yeşilçam'ın unutulmaz aktörü..Sizleri bilemem ama benim en çok sevdiğim aktörler arasında ilk sırada yer almaktadır MÜNİR ÖZKUL...

Esin engin..Yeşilçam'ın kadife sesli sanatçısı.Bence türkiye'nin gelmiş ve geçmiş en nadide sesli sanatçıları arasında.SEVEN NE YAPMAZ adlı şarkısıyla hayatımda en önemli sanatçılardandır..

Şeker mi şeker,tatlı mı tatlı,sevimli mi sevimli..ADİLE NAŞİT..O peri masallarında anlatılan periler kadar iyi yürekli bir insandı..Şimdi aramızda değil fakat kendisini rahmetle anıyoruz...

ZEKİ MÜREN...Kadife sesli duayen..Türkiye'nin unutulmaz efsanesi..Birçok unutulmaz eserin sahibi ve seslendiricisi..Kelime bulamıyorum mazur görün.

O zamanların en büyük komedi ustası..Hayatı boyunca insanları güldürmüş bir duayen.KEMAL SUNAL

Müziğin babası diyebleceğim fakat onların arasında birçok isim bulunan kişi...BARIŞ MANÇO.

Yeşilçam'ın ince bıyıklı,endamlı starı AYHAN IŞIK...
Komedi ustası,Turist ömer karakteri ile gönlümüze taht kurmuş insan..SADRİ ALIŞIK..

Evet sevgili büyüklerim ve arkadaşlarım..Benim görevim burda bitti..Umarım biraz olsun eskilerden birşeyler çağrıştırabilmişimdir..Sevgiler

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çağkancığım anneni çok merak ettim inşallah hasta falan değildir.kendisine ulaşamıyorum.sevgiler iyi geceler,yine gelicem konuyla ilgili yorum yapmaya

Unknown dedi ki...

Canım oğlum ne kadar güzel bir paylaşım unutulmaya yüz tutmuş değerleri hatırlattığın için ve bu duyarlılığın için gurur duydum.Kocaman öpücükler,mutlu haftalar öptüm...

Adsız dedi ki...

aaahhh çağkan beni çok uzaklara götürdün yahu,hey gidi günler hey ilk aşkımızı esin engin,barış manço şarkılarıyla yaşadık,sadri alışıkla güldük,ayhan ışıkla romantik anlar yaşadık hepsinin yeri ayrı,ne iyi ettinde bize bu değerleri yeniden hatırlattın,yüreğine sağlık,sevgiler

birsence dedi ki...

çağkancığım nasılda güzel bir konu seçmişsin...inan adile naişt bana çocukluğumu o kadar hatırlatıyorki...dayımın telefonda bana adile naiştin masal dinletmesini hiç unutamam mesela...o yüzden çok duygulandım...sağolasın canım...bu arada karnen nasıldı??? iyi tatiller diliyorum sana...