22 Aralık 2008 Pazartesi

Ben Ve Hayat





Merhabalar.Ben Çağkan.1991 İstanbul Doğumluyum.Blogu Açma nedenim hem azda olsa bildiklerimi paylaşmak ve sizler sayesinde bilgilerimin üzerine bilgi katmak..Bunların yanında sorunlarınızı konuşmak ve sizlere her konuda yardımcı olmak.

Ben Bir Lise 3 Öğrencisiyim.Aynı zamanda BİLGİSAYAR ile uğraşırım..Derya Sezgin'i tanıyanınız vardır..Deryayla.blogspot.com adlı blogun sahibi Derya Sezgin'in oğluyum.Anneme gerçekten çok özendim..Sizlerle birşeyleri paylaşıyor.Sizlerle konuşuyor.Bence bu çok mutlu edici birşey..Bende bu sebeple annemden'de yardım alarak bu blogu kurdum..Nedendir bilmem fakat bende burada birşeyleri paylaşmamın uygun olacağını düşündüm..Umuyorum ki sizlere azda olsa yararlı olurum..

Hayat...
Hayat nedir sizce?Yaşamak ve yaşamın boyunca iyi,kötü herşeyi görmek mi?Aşık olmak mı?Sevgi dolu olup bu sevgileri paylaşmak mı?Yoksa kocaman bir soru işaretimi?Ben size kendi görüşümü açıklamak istiyorum..Hayat benim için hem kocaman bir soru işareti,hemde talihsizliklerin mutluluğa dönüştüğü kocaman bir boşluk..Neden böyle diyorum bilmek istermisiniz?Benim hayattan beklentim hayatından benden olan beklentisinden çok ama çok daha az..Hayatta gördüğüm geçirdiğim birçok şeyi sanıyorum erken yaşta yaşadım ve ondan böyle düşünüyor olabilirim..Fakat ne olursa olsun yaşam sevinci hiçbirşeye değişilmez..Ben bu hayattaki tek mutluluğum olarak AİLEM'i görüyorum..Ve şahsi düşüncem AİLEM'den ötesi sadece AŞK'tır..Ve aşk dediğinde su gibidir bence..İçtiğin zaman sana yararı olur kafat o su boğazında kalırsa o suyu neden içtim diye pişmanlık duyarsınız.Bence aşk budur..Başta mutlu olmak,sonrasında kaybolmak..

Blogumun ilk yazısı biraz edebiyat biçiminde olmuş olabilir..Fakat ilk yazımda düşüncelerimi yayınlamak istedim..Hepinize yaşam savaşınızda,Aşk maceralarınızda pişman olmamanız dileklerimi iletiyorum...


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım oğlum öncelikle blog dünyasına hoşgeldin.Seninde bu sayede yeni dostluklar kuracağına eminim.Seni çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

sevgili çağkan ne kadar güzel bir yazı yazmışsın canım oğlum,oğlum diyorum çünkü anne'ni o kadar çok seviyorum ki seni de oğlum gibi görüyorum.Aramıza hoşgeldin bundan böyle seni daha iyi tanıma fırsatım olucak inşallah.Ama bir şeye de söz vermeni istiyorum blog alemine dalıp ta derslerini ihmal etmiyeceksin tamammı canım.Sık sık görüşmek dileğiyle şimdilik hoşçakal.H unutmadan bu arada listene beni de dahil ettiğin için çok sevindim;)

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba sevgili Çağkan..Aramıza hoşgeldin..
Nice paylaşımların olsun..
Yazında çok hoştu burda dediğin gibi sonsuz dostluklar kuracaksın..Her ne kadar net deyince insanların aklına kötü şeyler gelsede içine girmeyen bilmiyor..Ben ocakta üç yılımı dolduruyorum..Sayısını bilmediğim arkadaşlarım ve dostlarım var..
Yolun açık olsun...Nuray teyzen*akasyakokusu

Dilek Mutfakta dedi ki...

Çağkancım bloğun hayırlı olsun,bende annenin arkadaşlarındanım ve senden 2 yaş büyük bir oğlum var müzik ve bilgisayar tutkunu.inşallah bloğunda güzel paylaşımların olur burası sanalda olsa çok güzel bir arkadaşlık ortamı,sevgiler...

birsence dedi ki...

merhaba çağkan...şimdi annenin sitesinde gördüm linkini...oğlumun blogu diye yazmış...bende girip bakayım dedim...hepimiz hayatı ve güzel şeyleri paylaşmak için bloglarımızı açtık...umarım bol yazılı güzel bir blog olur canısı...derslerinde başarılar...yolun açık olsun....